სულ: 4217განცხადება
გამოგვყევით:
გარიგების ტიპი
უძრავი ქონების ტიპი
ქალაქი
უბანი
ფასი
ვალუტა
ქუჩა
სართული
ოთახები
ფართი (m2)
მდგომარეობა
რემონტი
დანიშნულება
დანიშნულება
დანიშნულება

ხშირად დასმული კითხვები

1. როგორ დავრეგისტრირდე ვებ გვერდზე WWW.HOME24.GE?

ჩვენს ვებ გვერდზე რეგისტრაციისათვის უნდა დაკლიკოთ ვებ გვერდის ზედა მარცხენა კუთხეში გათავსებულ ღილაკს „შესვლა/რეგისტრაცია“ და გახსნილ ფანჯარაში დაკლიკოთ ღილაკს „რეგისტრაცია“ ან მიყვეთ ბმულს https://www.home24.ge/ge/registration.

გახსნილ სარეგისტრაციო ფორმაში უნდა შეავსოთ შესაბამისი ველები, სადაც წითლი ფერებით გამოყოფილი ველების შევსება აუცილებელია. ამავ დროულად გასათვალისწინებელია, რომ თქვენს მიერ შერჩეული პაროლი უნდა შეიცავდეს მინიმუმ 6 სიმბოლოს.

ყურადღება: ჩვენს ვებ გვერდზე რეგისტრაციისათვის საჭიროა გქონდეთ ნებისმიერი ელ. ფოსტის მისამართი, რომელიც მანამდე არ იყო რეგისტრირებული ჩვენს მონაცემთა ბაზაში!

2. როგორ მოვახდინო ჩემი ელ. ფოსტის დადასრტურება და ჩემი გვერდის აქტივაცია?

რეგისტრაციის წარმატებით გავლის შემდეგ, თქვენს მიერ მითითებულ ელ. ფოსტაზე გამოგეგზავნებათ წერილი, რომელიც მითითებულია თქვენი ელ. ფოსტის დადასტურებისათვის საჭირო ბმული. დაკლიკეთ აღნიშნულ ბმულს და მიჰყევით მითითებებს.

ყურადღება: მხოლოდ თქვენი ელ. ფოსტის წარმატებით აქტივაციის შემდეგ აქტიურდება თქვენი გვერდი.

3. როგორ გავიარო ავტორიზაცია ვებ გვერდზე WWW.HOME24.GE?

იმისათვის, რომ ჩვენს ვებ გვერდზე შეძლოთ ავტორიზაციის გავლა და თქვენს გვერდზე, შესვლა უნდა დაკლიკოთ ვებ გვერდის ზედა მარცხენა კუთხეში გათავსებულ ღილაკს „შესვლა/რეგისტრაცია“ ან მიჰყვეთ ბმულს https://www.home24.ge/ge/registration#auth და გახსნილ ფანჯარაში შეიყვანოთ თქვენი ელ. ფოსტა და პაროლი, რომელიც რეგისტრაციის დროს მიუთითეთ.

4. როგორ დავამატო განცხადება რჩეულებში?

განცხადების რჩეულებში დასამატებლად დაკლიკეთ განცხადებაზე გამოსახულ „გულს“ ().

თუ თქვენ განცხადების რჩეულებში დამატების შემდეგ გაივლით ავტორიზაციას, თქვენს მირ არჩეული განცხადებები ავტომატურად მიებმება თქვენს გვერდს!

5. როგორ დავამატო განცხადება ვებ გვერდზე WWW.HOME24.GE?

ჩვენს ვებ გვერდზე განცხადების დასამატელბად საჭიროა პირველ რიგში გაიაროთ რეგისტრაცია და შემდეგ ავოტირზაცია. ამის შემდეგ თქვნი გვერდიდან ან ძებნის მოდულიდან უნდა დაკლიკოთ ღილაკს „განცხადების დამატება“ მაქსიმალურად დეტალურად შეავსოთ გახსნილი ფორმა. განცხადების დამატებისას, მოცემულ ფორმაში ასევე შეგიძლიათ ატვირტოთ სურათები „JPG” ან „JPEG”ფორმატში , მიაბათ ნახაზები “PDF” ფორმატში და ასევე გააზიაროთ ვიდეო ბმული yourub.com-იდან.

განცხადები ფორმის შევსების და გაგზავნის შემდეგ, თქვენი განცხადება შემოვა ჩვენს ბაზაში, მაგრამ ის პირდაპირ ჩვენს ვებ გვერდზე არ გამოჩნდება. მხოლოდ მას შემდეგ, რაც ჩვენი რეალტორი ან ოფისმენეჯერი დაგიკავშირდებათ თქვენ ინფორმაციის გადამოწმების მიზნით, მოხდება განცხადების აქტივაცია და ვებ გვერდზე განთავსება!

6. არის თუ არა შეზღუდული ასატვირთი სურათების რაოდენობა განცხადების დამატების დროს?

განცხადების დამატებისას ან მისი შემდგომი რედაქტირებისას ასატვირთი სურათების რაოდენობა შეზღუდული არ არის.

7. არის თუ არა შეზღუდვა ასატვირთი სურათების ფორმატზე, ზომასა და წონაზე?

  • ასატვირთი სურათების ფორმატი უნდა იყოს JPG an JPEG.
  • ასატვირთი სურათების ზომა ოპტიმალური ხარისხის მისაღებად უნდა იყოს 1280x720px (16:9 Aspect Ratio).
  • ასატვირთი სურათის წონა არ უნდა იყოს 4 MB-ზე მეტი.

8. განცხადების განთავსება ვებ გვერდზე WWW.HOME24.GE ფასიანია თუ უფასო?

ჩვენს ვებ გვერდზე განცხადების განთავსება არის უფასო. თუმცა აქვე გასათვალისწინებელია, რომ აღნიშნული სერვისი მოიცავს განთავსებული უძრავი ქონების რეკლამირებას ჩვენს ვებ გვერდზე www.home24.ge ჩვენი კომპანიის საკონტაქოტო ინფორმაციით.

9. რას ნიშნავს ჩემს გვერდში ჩემს განცხადებებზე გამოტანილი სტატუსები?

იმის შემდეგ, რაც თქვენ განათავსეთ განცხადება ჩვენს ვებ გვერდზე, თქვენს განცხადებას შეიძლება მიენიჭოს 3 ტიპის სტატუსი:

  • პროცესში - განცხადება არ არის აქტიური, არ ჩანს ვებ გვერდზე და ის უნდა გადამოწმდეს ჩვენი რეალტორის ან ოფისმენეჯერის მიერ;
  • აქტიური - განცხადება გააქტიურებულია, ჩანს ჩვენს ვებ გვერდზე და იღებს აქტიურად მონაწილეობას ძებნაში და საძიებო სისტემების მიერ მის დამუშავებაში;
  • შეჩერებული - განცხადება დექტივირებულია ჩვენს მიერ და ის არ ჩანს ვებ გვერდზე.

10. როგორ გავიგო, კომპანიის რომელი თანამშრომელი მუშაობს ჩემს უძრაქვ ქონებაზე?

განცხადების განთავსები და მისი გადამოწმების და ვებ გვერდზე გაშვების შემდეგ, თქვენს გვერდში, განცხადებების ცხრილში, თქვენ შეგიძლიათ ყოველთვის მოიძიოთ თქვენი რეალტორის სახელი და გვარი და ასევე მისი ტელეფონის ნომერი.

ყურადღება: გთხოვთ, თქვენს რეალტორთან დაკავშირებისას მიაწოდოთ მას თქვენი განცხადების უნიკალური ID ნომერი!

11. როგორ შევცვალო ჩემი მონაცემები და/ან პაროლი?

თქვენი მონაცემების და/ან პაროლის შეცვლა შესაძლებელია თქვენი გვერდის მეშვეობით შესაბამის ღილაკზე დაკლიკვით.

ყურადღება: თქვენს მიერ რეგისტრაციის დროს მითითებული ელ. ფოსტის ცვლილება შეუძლებელია!

12. რამდენ პროცენტს (%) შეადგენს თქვენს მიერ გაწეული მომსახურების საკომისიო?

ჩვენი მომსახურების საკომისიო იანგარიშება უძრავი ქონების გარეგების ტიპის მიხედვით შემდეგნაირად:

  • უძრავი ქონების გაყიდვის შემთხვევაში - გარიგების ღირებულების 3%;
  • უძრავი ქონების გაქირავების / იჯარით გაცემის შემთხვევაში - მთლიანი ქირავნობის / იჯარის პერიოდში ასაღები თანხის 8.5%, რაც, მარტივად რომ ვთქვათ, ერთი წლით გაქირავების / იჯარით გაცემის შემთხვევაში წარმოადგენს 1 თვის ქირას / იჯარას, ხოლო ნახევარი წლით (6 თვით) გაქირავების / იჯარით გაცემის შემთხვევაში კი - ნახევარი თვის ქირას / იჯარას;

ყურადღება: ჩვენთან მომსახურების საკომისიოს იხდის მხოლოდ ერთი მხარე - ძრავი ქონების მესაკუთრე!

13. მუშაობთ თუ არა დღიურ გაქირავებაზე და/ან იპოთეკა-ბინათსარგებლობაზე (ე.წ.გირაო)?

სამწუხაროდ ჩვენი კომპანია არც ერთ ზემოთ ჩამოთვლილ ოპერაციას არ ახორციელებს, შესაბამისად, უძრაქვი ქონების განცხადებები, რომლებიც ჩვენს ვებ გვერდზე თავსდება დღიური გაქირავების ან ე.წ. დაგირავების მოთხოვნით, გადის პირდაპი მათი მეპატრონეების საკონტაქტო ინფორმაციით.

14. თავაზობს თუ არა თქვენი კომპანია თავის კლიენტებს შიდა განვადებას?

ჩვენ ვართ მხოლოდ და მხოლოდ უძრავი ქონების საშუამავლო კომპანია და არა საფინანსო ინსტიტუცია. შესაბამისად შპს ჰოუმ24.ჯი არ თავაზობს თავის კლიენტებს შიდა განვადების სერვისს.